Partnerünk magyar tulajdonban lévő, országos ügyfélkörrel rendelkező vállalkozás. Budapesti irodájukba keressük új munkatársukat

ASSZISZTENS

pozícióba.

Feladatok, amelyek az új Munkatársra várnak:

  • Telefonhívások fogadása, üzenetek rögzítése és továbbítása
  • Különböző levelezések bonyolítása ügyfeleik és kollégáik felé
  • Ajánlatok és szerződések előkészítése, a hiányzó adatok bekérése és pótlása
  • Iktatási és archiválási feladatok ellátása
  • Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása

Ahogy az ideális Pályázót elképzeljük:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezik
  • Irodai asszisztenciában szerzett munkatapasztalatot (minimum 1 év)
  • Gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretei vannak (MS Office)
  • Figyelmes, segítőkész, tanulékony és megbízható munkaerő
  • Kiváló kommunikációs készséggel bír
  • Pontos és precíz munkavégzésre törekszik
  • Vidám, mosolygós és pörgős személyiség

Amit Megbízónk ajánl az új Munkatárs számára:

  • Határozatlan idejű, alkalmazotti munkaviszony
  • 8:00-16:00 óra közötti fix munkaidő
  • Nettó 160.000,- Ft havi munkabér a próbaidőt követően (próbaidő alatt nettó 140.000 Ft)
  • Utazási támogatás (BKV bérlet)
  • Céges mobiltelefon (saját használatra is, meghatározott kerettel)
  • Könnyen megközelíthető és jól felszerelt munkahely (2 fős iroda)

Munkavégzés helye:

Budapest

Várjuk az önéletrajzokat a job@salio.hu e-mail címre.
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.