Országos kiterjesztésű, a számviteli feladatok széles szakterületét lefedő, közel 30 éve piacon levő Partnerünk, a Czinege Adótanácsadó Kft. csapatába precíz, lelkes, fejlődni vágyó

ASSZISZTENS – IRODAVEZETŐ

munkatársat keresünk.

Feladatok, amelyek az új Kollégára várnak:

• Levelek átvétele, iktatása, postára adása
• Havi könyvelési dossziék összekészítése, kezelése, átvétele, iratok bekérése ügyfelektől
• Tárgyalásokon / megbeszéléseken összefoglalók készítése
• Iratok, nyomtatványok előkészítése
• Kimenő számlázás, illetve a befogadott számlák összegyűjtése, előrögzítése a bankban
• Házipénztár kezelése; követelés-kezelő rendszer karbantartása
• Asszisztensi feladatok ellátása, ügyvezetők munkájának támogatása
• Ügyfelek fogadása, kiszolgálása, reprezentációs készlet figyelése és feltöltése
• Könyvtár és tárgyaló karbantartása
• Irodaszer és egyéb ellátmányok beszerzése
• Kapcsolattartás az ügyfelekkel

A munkakör betöltőjével kapcsolatos elvárások:

• Legalább középfokú végzettség (Pályakezdők jelentkezését is várjuk!)
• Felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (Word, Excel, Outlook, Internet, PowerPoint)

Az állás betöltéséhez egyértelműen előnyt jelent:

• Pénzügyi / Jogi asszisztensi végzettség
• Hasonló területen szerzett tapasztalat

Szükséges készségek a hatékony munkavégzéshez:

• Rendszerszemléletű gondolkodás
• Igényes, precíz munkavégzés
• Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
• Tanulási, fejlődési hajlandóság

Amit kínálunk:

• Versenyképes jövedelem
• Hosszútávú munkalehetőség
• Motiváló munkakörnyezet és hangulat

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület, Váci út

Várjuk az önéletrajzokat a job@salio.hu e-mail címre.
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.