Inspirál, hogy szolgáltatás testre szabásával, ügyféligényekre maximálisan tudj reagálni?
Mersz, tudsz és akarsz is ajtókat nyitni, új Partnereket felkutatni?
Nem riadsz vissza, ha időnként meg kell szólalnod angolul?
Szeretsz utazni, konferenciákra járni, ismerkedni és új kapcsolatokat kiépíteni?
Szívesen beindítanád a karriered vagy kamatoztatnád a tapasztalataidat egy dinamikusan fejlődő cégnél?
Csatlakozz hozzánk!

Partnerünk, a CAD-Terv Cégcsoport tagjaként, magyar tulajdonban lévő, ügyfelei számára a teljes elektronikai fejlesztési folyamatokra megoldást
nyújtó EDMD Solutions Kft. folyamatosan fejlődő csapatába

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

munkatársat keresünk.

Az új munkatárs feladatai

• Szoftver portfólió (Siemens, Mentor Graphics) megoldásainak és a hozzákapcsolódó szolgáltatások (oktatás, testre szabási fejlesztés, support), illetve kiegészítő termék értékesítésének támogatása
• Meglévő ügyfelekkel történő kapcsolattartás (account management) elsősorban telefonon, emailen, későbbiekben személyesen
• Folyamatos kommunikáció telefonon és email-en keresztül a beszállítókkal és a nemzetközi kollégákkal
• Ügyfél-elégedettség követése, elemzése és növelése
• Új ügyfelek szerzése, hosszútávú kapcsolatépítés
• Megrendelések, árajánlatok és szerződések kezelése
• Riportok és beszámolók készítése
• A munkakörrel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
• Kapcsolattartás cégen belüli más osztályokkal, különösen a marketing területtel

A munkakör betöltőjével kapcsolatos elvárásaink

• Legalább 1 év értékesítésben szerzett szakmai tapasztalat (pályakezdők jelentkezését is várjuk)
• Társalgási szintű angol nyelvtudás
• Legalább középfokú végzettség
• MS Office felhasználói ismeretek (Excel, Word, PowerPoint)

Téged keresünk, ha az alábbiakból magadra ismersz

• Kereskedői véna, ügyfélközpontú, empatikus gondolkodás
• Önálló munkavégzésre és együttműködésre való készség
• Fejlett kommunikációs, szervező és problémamegoldó készség
• Dinamikus, rugalmas, kreatív és megbízható egyéniség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

• Felsőfokú végzettség
• Telesales területen szerzett tapasztalat
• Az adott iparág fejlesztési, gyártási, támogatási területeinek ismerete
• CRM használatban szerzett tapasztalat

Amit mi kínálunk Neked

• Versenyképes jövedelem és teljesítményarányos juttatási csomag
• Munkavégzéshez szükséges eszközök
• Kihívásokkal teli munkahely és változatos feladatok

Munkavégzés helye:

Budapest, VIII. kerület

Várjuk az önéletrajzokat a job@salio.hu e-mail címre.
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.