Partnerünk, az ERGONOM Munkavédelmi Szolgáltató Kft. országos ügyfélkörrel rendelkező vállalkozás, amely 28 éve nyújt munka-tűz-környezetvédelmi és foglalkozás-egészségügyi szolgáltatásokat ügyfelei részére. Budapesti irodájukba keressük új munkatársukat

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

pozícióba.

Az értékesítési asszisztens pozícióról a következő információkat kell tudni:

Feladatok, amelyek az új Munkatársra várnak:

– Telefonhívások fogadása, üzenetek rögzítése és továbbítása
– Különböző levelezések bonyolítása ügyfeleik és kollégáik felé
– Ajánlatok és szerződések előkészítése, a hiányzó adatok bekérése és pótlása
– Iktatási és archiválási feladatok ellátása
– Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása

Ahogy az ideális Pályázót elképzeljük:

– Középfokú végzettséggel rendelkezik
– Irodai asszisztenciában szerzett munkatapasztalatot (minimum 1 év)
– Gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretei vannak (MS Office)
– Figyelmes, segítőkész, tanulékony és megbízható munkaerő
– Kiváló kommunikációs készséggel bír
– Pontos és precíz munkavégzésre törekszik
– Vidám, mosolygós és pörgős személyiség

Amit Megbízónk ajánl az új Munkatárs számára:

– Határozatlan idejű, alkalmazotti munkaviszony
– 8:00-16:00 óra közötti fix munkaidő
– Nettó 140.000,- Ft havi munkabér
– Utazási támogatás (BKV bérlet)
– Céges mobiltelefon (saját használatra is, meghatározott kerettel)
– Könnyen megközelíthető és jól felszerelt munkahely (2 fős iroda)

Munkavégzés helye:

Budapest

Várjuk az önéletrajzokat a job@salio.hu e-mail címre.
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.