Parterünk, az Industria Kereskedelmi és Fuvarozó Kft. szekszárdi irodájába

OFFICE MANAGER

adminisztratív munkatársat keresünk

Feladatok, amelyek az új munkatársa várnak

  • Számlázás és kintlévőségkezelés
  • Fuvarfeladatok naprakész adminisztratív vezetése ( menetlevelek, CMR, fuvarlevelek)
  • Sofőr kollégák okmányainak kezelése, lejárat figyelése
  • Felvételhez/távozáshoz szükséges okmányok készítése
  • Fuvarszervező munkájának segítése
  • Új feladatoknál dokumentumrend segítés, iratok kezelése, rendszerezése, irattározás
  • Külföldi online oldalakon sofőrök bejelentése (osztrák, német)

További feladatok a cégcsoportban

  • Pénzügyi és banki feladatok (érkezett összegek kivezetése, utalások, stb.)
  • Kereskedelmi ügyleteinkben egyéb számlák készítése, pénztár kezelése
  • Raktárkészlet kezelése
  • Esetenként vendégek fogadása, kiszolgálása

Elvárások az új kollégával szemben

számítógépes ismeretek (MS Office)
irodai tapasztalat feltétlen szükséges
jogosítvány és vezetési gyakorlat
német és/vagy angol nyelvtudás előnyt jelent

Fontos információ

heti 40, vagy 30 órában(részidő) is elképzelhető a foglalkoztatás

Jelentkezni a job@salio.hu e-mail címen lehetséges önéletrajz küldésével és a betölteni kívánt pozíció megjelölésével.

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.


Salio a Facebookon

Keresse állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheti, megtekintheti.
Irodánkat megtalálja Budapesten, valamint Szekszárdon is!