PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

munkakörbe keres munkatársat részmunkaidőben a dinamikusan fejlődő, magyar tulajdonban lévő, a hazai képzési piacon vezető szerepet betöltő, a legszélesebb oktatási portfólióval rendelkező Megbízónk, a Training360 Kft.

A pénzügyi munkatárs feladatai:

  • Szállítói számlák kezelése és feldolgozása
  • Banki utalások előkészítése, banki rendszerbe rögzítése
  • Részvétel a kintlévőségek kezelésében
  • Kapcsolattartás a könyvelő irodával
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
  • Ad-hoc jelentések, kimutatások készítése
  • Részvétel a pénzügyi folyamatok fejlesztésében

A pozíció betöltésével kapcsolatos elvárások:

  • Legalább középfokú szakirányú végzettség
  • Legalább 2-3 év hasonló környezetben szerzett releváns tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, kiemelten Excel ismeret
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Önálló, precíz és felelősségteljes munkavégzés
  • Jó kommunikációs és együttműködési képesség
  • Vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat előny

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag és kellemes munkakörnyezet
  • Folyamatos fejlődési és képzési lehetőségek
  • Biztos vállalati háttér

Munkavégzés helye:

Budapest, XI. kerület

Jelentkezni a job@salio.hu e-mail címen lehetséges önéletrajz küldésével a betölteni kívánt pozíció megjelölésével.

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.


Salio a Facebookon

Keresse állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheti, megtekintheti.
Irodánkat megtalálja Budapesten a Lurdy házban, valamint Szekszárdon, a Tartsay utcán is!