Kelet-közép-európai régió meghatározó, üzleti ingatlanok tanácsadási szolgáltatójaként működő Megbízónk számára
ÉRTÉKESÍTÉSI PROJEKT KOORDINÁTOR
munkatársat keresünk
Feladatok az új Munkatárs számára
- Támogatja és mérföldkövenként kíséri az irodai ingatlan tanácsadó csapat napi munkáját
- Kapcsolatot tart a partnerekkel, ügyfelekkel szóban és írásban
- Tárgyalási anyagokat, ajánlatok, prezentációkat készít
- Az értékesítési és tanácsadási tevékenység általános adminisztrációs feladatait kezeli
- Ügyfél projektek követése, adminisztrációja
- Ügyfél- és ingatlanadatbázis (CRM) napi kezelése
- Ingatlan bejárások szervezése, helyszíni koordinálása, adminisztratív lekövetése
Az ideális jelölttel szemben támasztott elvárások
- Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált gondolkodásmód
- Gyors és pontos önálló munkavégzés, hatékony időbeosztás
- Határozott fellépés, proaktív gondolkodás
- Magabiztos Office (kiemelten: Excel, PowerPoint) ismeretek
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Értékesítői véna, akár nyitottság ingatlan bróker karrier építésre
Ami egyértelműen előnyt jelent
- Értékesítési, ingatlan vagy tanácsadási területen szerzett tapasztalat előnyt jelent (B2B)
Amit kínálunk
- Családias vállalati háttér
- Versenyképes juttatási csomag
- Jó elhelyezkedésű, igényes munkakörnyezet
- Egyértelmű karrier lehetőség cégen belül
Munkavégzés helye
- Budapest, XIII. kerület
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el fényképes önéletrajzod a job@salio.hu e-mail címre!
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója
Tájékoztatunk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.
Keresd állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheted, megtekintheted.