Kelet-közép-európai régió meghatározó, üzleti ingatlanok tanácsadási
szolgáltatójaként működő Megbízónk számára

ÉRTÉKESÍTÉSI PROJEKT KOORDINÁTOR

munkatársat keresünk

Feladatok az új Munkatárs számára

  • Támogatja és mérföldkövenként kíséri az irodai ingatlan tanácsadó csapat napi munkáját
  • Kapcsolatot tart a Partnerekkel, Ügyfelekkel szóban és írásban
  • Tárgyalási anyagokat, ajánlatok, prezentációkat készít
  • Az értékesítési és tanácsadási tevékenység általános adminisztrációs feladatait kezeli
  • Ügyfél projektek követése, adminisztrációja
  • Ügyfél- és ingatlanadatbázis (CRM) napi kezelése
  • Ingatlan bejárások szervezése, helyszíni koordinálása, adminisztratív lekövetése

Az ideális jelölttel szemben támasztott elvárások

  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Gyors és pontos önálló munkavégzés, hatékony időbeosztás
  • Határozott fellépés, proaktív gondolkodás
  • Magabiztos Office (kiemelten: Excel, PowerPoint) ismeretek
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Értékesítői véna, akár nyitottság ingatlan bróker karrier építésre

Ami egyértelműen előnyt jelent

  • Értékesítési, ingatlan vagy tanácsadási területen szerzett tapasztalat előnyt jelent (B2B)

Amit kínálunk

  • Családias vállalati háttér
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Jó elhelyezkedésű, igényes munkakörnyezet
  • Egyértelmű karrier lehetőség cégen belül

Munkavégzés helye

Budapest, XIII. kerület

Jelentkezését önéletrajzzal és bérigény megjelöléssel a job@salio.hu email címre várjuk! Kérdések esetén készséggel segítünk.

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.


Salio a Facebookon

Keresse állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheti, megtekintheti