Kelet-közép-európai régió meghatározó ingatlan tanácsadási szolgáltatójaként működő Megbízónkhoz, a mindennapi működést támogató

IRODAI ÉS PROJEKT ASSZISZTENS

munkatársat keresünk.

Feladatok az új Munkatárs számára

  • Iroda üzemeltetése, irodához kapcsolódó nyilvántartások vezetése, reprezentációs készlet figyelése
  • Infrastruktúra felügyelete (IT, ingatlan)
  • Számlák, jelenléti ívek, stb. nyilvántartása, külső könyveléssel való együttműködés
  • Telefonok kezelése, postázás és iktatás, ügyintézések
  • Szakmai asszisztencia a kollégák részére, prezentációk, ajánlatok készítésében részvétel
  • Részvétel ingatlan projektekben, értékesítés-támogató tevékenység
  • Részvétel piackutatási feladatokban, CRM rendszer karbantartásában
  • Vendégek fogadása, szervezési és adminisztratív feladatok

Az ideális jelölttel szemben támasztott elvárások

  • Legalább középfokú végzettség.
  • Többéves, hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Aktív kommunikációképes angol nyelvtudás, telefonok kezelése
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (Word, Excel, Outlook, Internet, PowerPoint)

Ami egyértelműen előnyt jelent

  • Projektmenedzsment vagy értékesítési asszisztens munkakörben szerzett tapasztalat

Szükséges készségek

  • Ügyfélorientált személyiség
  • Párhuzamos feladatok kezelése, szervezőkészség
  • Kitűnő kapcsolatteremtő és kommunikációs készség

Amit kínálunk

  • Családias vállalati háttér
  • Versenyképes juttatási csomag

Munkavégzés helye

  • Budapest, XIII. kerület

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el fényképes önéletrajzod a job@salio.hu e-mail címre!

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatunk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.

Salio a Facebookon

Keresd állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheted, megtekintheted.