Kelet-közép-európai régió meghatározó ingatlan tanácsadási szolgáltatójaként működő Megbízónkhoz, a mindennapi működést támogató
IRODAI ÉS PROJEKT ASSZISZTENS
munkatársat keresünk.
Feladatok az új Munkatárs számára
- Iroda üzemeltetése, irodához kapcsolódó nyilvántartások vezetése, reprezentációs készlet figyelése
- Infrastruktúra felügyelete (IT, ingatlan)
- Számlák, jelenléti ívek, stb. nyilvántartása, külső könyveléssel való együttműködés
- Telefonok kezelése, postázás és iktatás, ügyintézések
- Szakmai asszisztencia a kollégák részére, prezentációk, ajánlatok készítésében részvétel
- Részvétel ingatlan projektekben, értékesítés-támogató tevékenység
- Részvétel piackutatási feladatokban, CRM rendszer karbantartásában
- Vendégek fogadása, szervezési és adminisztratív feladatok
Az ideális jelölttel szemben támasztott elvárások
- Legalább középfokú végzettség.
- Többéves, hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat.
- Aktív kommunikációképes angol nyelvtudás, telefonok kezelése
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (Word, Excel, Outlook, Internet, PowerPoint)
Ami egyértelműen előnyt jelent
- Projektmenedzsment vagy értékesítési asszisztens munkakörben szerzett tapasztalat
Szükséges készségek
- Ügyfélorientált személyiség
- Párhuzamos feladatok kezelése, szervezőkészség
- Kitűnő kapcsolatteremtő és kommunikációs készség
Amit kínálunk
- Családias vállalati háttér
- Versenyképes juttatási csomag
Munkavégzés helye
- Budapest, XIII. kerület
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el fényképes önéletrajzod a job@salio.hu e-mail címre!
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója
Tájékoztatunk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.
Keresd állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheted, megtekintheted.