Digitális megoldásokkal, egyedülálló internetes megoldás fejlesztésével foglalkozó start-up Megbízónkhoz, a mindennapi professzionális működést támogató
IRODAVEZETŐ
munkatársat keresünk.
Feladatok az új Munkatárs számára
- Klasszikus irodavezető és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása egy 10 fős irodában
- Számlák iktatása, utalások előkészítése, külső könyveléssel napi szintű együttműködés
- Beérkező telefonok kezelése, kimenő hívások bonyolítása
- Kimenő-bejövő postázás és iktatás, postai ügyintézés, küldemények feladása
- Egyéb, szervezési, naptár-kezelési és adminisztratív feladatok, vezetők munkájának támogatása
- Napi meetingeken részvétel, jegyzőkönyv vezetés, feladatok koordinálása
- Vendégek fogadása, kiszolgálása
- Reprezentációs készlet és irodai design menedzselése
- Irodaszer ellátmány biztosítása a munkatársak részére
Az ideális jelölttel szemben támasztott elvárások
- Felsőfokú végzettség
- Többéves, hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
- Legalább felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (Word, Excel, Outlook, Internet, PowerPoint)
- Aktív tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és főként írásban
- Önálló problémamegoldó képesség
Ami egyértelműen előnyt jelent
- Pénzügyi munkakörben szerzett tapasztalat
Szükséges készségek
- Ügyfélorientált személyiség
- Kitűnő kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
- Jó szervezőkészség
- Precizitás, pontosság, türelem
Amit kínálunk
- Családias vállalati háttér
- Versenyképes juttatási csomag
- Szombati munkanapokon nem kell dolgozni
Munkavégzés helye
- Budapest, III. kerület
Jelentkezését önéletrajzzal és bérigény megjelöléssel a job@salio.hu email címre várjuk! Kérdések esetén készséggel segítünk.
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója
Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.
Keresse állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheti, megtekintheti