Goodmills

A GoodMills Magyarország Malomipari Kft., Magyarország kedvenc lisztmárkájának, a Nagyi titkának tulajdonosa. Több telephellyel rendelkező vállalatunk meghatározó szereplője a hazai és nemzetközi élelmiszeriparnak. Csornára keresünk új kollégát

KOORDINÁTOR – ALAPANYAG KEZELÉS

munkakörbe.

Feladatok az új munkatárs számára:

Az alapanyag kezelés koordinátor felelős a búzaszállítások hatékony és biztonságos bevitelének, tárolásának és kezelésének felügyeletéért. Ez a szerep koordinálja a búzaátvételi csapatot, biztosítja a minőségi, biztonsági és működési előírásoknak való megfelelést, a termelési igények hatékony kielégítéséhez.

Búzaátvétel

  • Koordinálja és felügyeli a búzaszállításokat, valamint az időben és pontosan történő kirakodást és tárolást.
  • Beérkező alapanyagok vizsgálata és átvétele, valamint a gabona minőségének figyelemmel kísérése és kezelése az előírásoknak való megfelelés biztosítása érdekében.
  • Felügyeli a búzasilóba történő betárolást a termelési hatékonyság és a termékminőség optimalizálása érdekében
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal és a fuvarozókkal a tervszerinti szállítás megvalósulása érdekében
  • Egyeztetés a partnerekkel a szerződéses mulasztások és szállítási eltérések vagy késések feloldására
  • A feladatkörhöz kapcsolódó dokumentáció pontos és időszerű vezetése (raktárkönyv, HACCP, minőségbiztosítás, EKÁER)
  • A be- és kitárolt ömlesztett áruk mérlegelése
  • Beszállítói telephelyeken búzaminőség előmintázás elvégzése, kiértékelése

Csapatirányítás

  • Vezeti és felügyeli a búzaátvétellel foglakozó csapatot
  • Feladatok kiosztása és ütemezése hatékony munkafolyamat biztosítása érdekében

Egészség, biztonság

  • Hatékony munkakörnyezet fenntartása a GoodMills Magyarország higiéniára, élelmiszer-biztonságra és környezetvédelmi szabványokra vonatkozó irányelveinek betartásával
  • Berendezések és létesítmények rendszeres higiéniai és biztonsági ellenőrzése

Leltár és jelentéskészítés

  • Nyilvántartás és jelentés készítése a búzaszállítások mennyiségéről, minőségéről és a tárolási feltételekről
  • Készletszintek változásának figyelemmel kísérése

Te vagy a jelöltünk, ha:

  • Középfokú végzettséget szereztél (logisztikai, élelmiszeripari vagy adminisztrációs területen szerzett tapasztalat előnyt jelent)
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Pontosság, precizitás, a dokumentációs feladatok iránti elkötelezettség
  • Csapatban és önállóan is hatékony munkavégzés
  • Korábbi tapasztalat csoportos vagy operatív koordinációban
  • Kommunikatív személyiség, aki képes hatékonyan együttműködni különböző szakterületekkel
  • Szívesen hozzájárulnál egy neves, hazai és nemzetközi szinten is elismert, kiváló minőségű termékeket előállító vállalat munkájához

Miért jelentkezz hozzánk? Amit kínálunk Neked:

  • Stabil és nemzetközi vállalati hátteret
  • Folyamatos szakmai fejlődést, kihívásokat
  • Részese lehetsz Magyarország piacvezető alapélelmiszer márkájának
  • A világ vezető malomipari berendezéseivel dolgozhatsz
  • Munkavállalói jogviszonyt
  • Egészségügyi szolgáltatást (Betegség esetén ingyenes szakorvosi ellátás)
  • Próbaidőt követően Cafeteria szolgáltatást (SZÉP Kártya: nettó 32.000.- Ft/hó összegben)
  • Csapatépítő rendezvényeket (Családi nap, közös vacsorák)

Munkavégzés helye:

Csorna

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el fényképes önéletrajzod a job@salio.hu e-mail címre!

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatunk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.

Salio a Facebookon

Keresd állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheted, megtekintheted.