Kelet-közép-európai régió meghatározó ingatlan tanácsadási
szolgáltatójaként működő Megbízónk számára

SALES ASSZISZTENS

munkatársat keresünk!

Feladatok az új Munkatárs számára

  • Támogatja az értékesítési csapat napi munkáját
  • Kapcsolatot tart a partnerekkel és a társosztályokkal
  • Forgalmi kimutatásokat, tárgyalási anyagokat, prezentációkat készít
  • Számlaellenőrzésekért és forgalomközlésekért felel, támogatja a kintlévőség-kezelést
  • Részt vesz kiskereskedelmi akciók szervezésben, kiközlésében
  • Az értékesítési osztály általános adminisztrációs feladatait kezeli

Az ideális jelölttel szemben támasztott elvárások

  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Gyors és pontos önálló munkavégzés, hatékony időbeosztás
  • Határozott magabiztos fellépés, proaktív gondolkodás
  • Magabiztos Office (kiemelten: Excel, PowerPoint) ismeretek
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Legalább középfokú végzettség

Ami egyértelműen előnyt jelent

  • Értékesítési vagy beszerzési területen szerzett tapasztalat előnyt jelent

Szükséges készségek

  • Ügyfélorientált személyiség
  • Kitűnő kapcsolatteremtő képesség
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Jó szervezőkészség
  • Precizitás, pontosság, türelem

Amit kínálunk

  • Családias vállalati háttér
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Rugalmas munkaidő

Munkavégzés helye

Budapest, XIII. kerület

Jelentkezését önéletrajzzal és bérigény megjelöléssel a job@salio.hu email címre várjuk! Kérdések esetén készséggel segítünk.

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.


Salio a Facebookon

Keresse állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheti, megtekintheti