Magyar tulajdonú, speciális mobil telekommunikációs szolgáltatással foglalkozó cég, a Mobil Kapcsolat Zrt.

ÜGYFÉLKOORDINÁTOR

munkatársakat keres.

Az új munkatárs feladatai

  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, szolgáltatókkal (angol nyelven is)
  • Hivatalos levelezés (e-mail) és telefonhívások intézése (angol nyelven is)
  • Hibajegykezelő rendszerben / nyilvántartásokban történő adminisztráció ellátása
  • Számlák kezelése
  • Kimenő-bejövő postázás és iktatás, postai ügyintézés, küldemények feladása

A munkakör betöltéséhez kapcsolatos elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat (hivatalos ügyintézés, számlázás)
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Gyors tanulási képesség
  • Agilis, proaktív személyiség
  • Önálló munkavégzésre és együttműködésre való készség

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:

  • Logisztikai területen szerzett tapasztalat
  • MS Access kezelésben való jártasság

Amit kínálunk Neked:

  • Versenyképes javadalmazás, Cafeteria
  • Biztos munkahely
  • Színvonalas munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye:

Budapest, XI. kerület

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatunk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.

Salio a Facebookon

Keresd állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheted, megtekintheted.