Könyvtárak, állami intézmények kiadvány ellátásával, tankönyvek és egyéb szakkönyvek országos logisztikájával foglalkozó Partnerünk csapatának bővítésére
Ügyfélmenedzser
munkatársat keresünk!
Feladatok az új ügyfélmenedzser Munkatárs számára
- Könyvtári és egyéb B2B értékesítéssel kapcsolatos napi operatív feladatok ellátása.
- A vállalat informatikai rendszereiben a vevői megrendelésekkel kapcsolatos munkák elvégzése.
- Könyvtárakkal és egyéb partnerekkel a szerződések előkészítése, ezekkel kapcsolatos adminisztratív tevékenységek ellátása.
- Kapcsolattartás, együttműködés a könyvtárakkal, egyéb partnerekkel és a társosztályokkal.
- Rendszeres riportolás az értékesítési vezető felé.
Az ideális jelölttel szemben támasztott elvárások
- Legalább középfokú végzettség
- Értékesítés területén szerzett tapasztalat előnyt jelent
- Magyar könyvtári szektor ismerete előnyt jelent
- Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
- Precíz, pontos munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Kapcsolatteremtő képesség
- Csapatmunka
Amit kínálunk
- Fix alapfizetés
- Cafeteria
- Teljes munkaidő (8 óra)
Munkavégzés helye:
Budapest XIV. kerület
Jelentkezni a job@salio.hu e-mail címen lehetséges önéletrajz küldésével és a betölteni kívánt pozíció megjelölésével. (Tárgy: „Ügyfélmenedzser – XIV. kerület”)
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója
Tájékoztatunk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.
Keresd állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheted, megtekintheted.