Könyvtárak, állami intézmények kiadvány ellátásával, tankönyvek és egyéb szakkönyvek országos logisztikájával foglalkozó Partnerünk csapatának bővítésére

Ügyfélmenedzser

munkatársat keresünk!

Feladatok az új ügyfélmenedzser Munkatárs számára

  • Könyvtári és egyéb B2B értékesítéssel kapcsolatos napi operatív feladatok ellátása.
  • A vállalat informatikai rendszereiben a vevői megrendelésekkel kapcsolatos munkák elvégzése.
  • Könyvtárakkal és egyéb partnerekkel a szerződések előkészítése, ezekkel kapcsolatos adminisztratív tevékenységek ellátása.
  • Kapcsolattartás, együttműködés a könyvtárakkal, egyéb partnerekkel és a társosztályokkal.
  • Rendszeres riportolás az értékesítési vezető felé.

Az ideális jelölttel szemben támasztott elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Értékesítés területén szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Magyar könyvtári szektor ismerete előnyt jelent
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Kapcsolatteremtő képesség
  • Csapatmunka

Amit kínálunk

  • Fix alapfizetés
  • Cafeteria
  • Teljes munkaidő (8 óra)

Munkavégzés helye:

Budapest XIV. kerület

Jelentkezni a job@salio.hu e-mail címen lehetséges önéletrajz küldésével és a betölteni kívánt pozíció megjelölésével. (Tárgy: „Ügyfélmenedzser – XIV. kerület”)

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatunk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.

Salio a Facebookon

Keresd állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheted, megtekintheted.