A Szegedi Tudományegyetem tulajdonában álló gazdasági társaságok stratégiai koordinációjával és üzletfejlesztésével foglalkozó Szegedi Tudományegyetem Holding Kft. csapatába

PÉNZÜGYI PROJEKTKOORDINÁTOR

munkatársat keresünk.

Az új munkatárs feladatai:

  • Céges projektek önálló ügyintézése, koordinálása, menedzselése
  • Összetett pénzügyi feladatok megvalósítása és koordinálása
  • A Holdinghoz tartozó cégek pénzügyi támogatása
  • Kimutatások, riportok és összefoglalók készítése a vezetőség számára
  • Adózási, könyvviteli, illetve pénzügyi előírások figyelemmel kísérése
  • Havi, éves zárásokban való aktív részvétel
  • Könyvelővel való rendszeres kapcsolattartás
  • Egyéb felmerülő pénzügyi adminisztratív tevékenység elvégzése
  • Általános asszisztensi feladatok

Ahogyan a leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Önálló, proaktív munkavégzésre való képesség
  • Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalata van
  • Gazdasági területen szerzett alapos tudással rendelkezik
  • Gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel bír (MS Office, kiemelten Excel)
  • Minimum középfokú szakirányú végzettséggel rendelkezik

A pozíció betöltéséhez szükséges készségek:

  • Problémamegoldó képesség
  • Együttműködő, kooperatív jellem
  • Pontosság és tanulási hajlandóság
  • Önálló munkavégzés képessége, megbízhatóság, diszkréció
  • Jó kommunikációs készség

A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

  • Gazdasági felsőfokú végzettség
  • Könyvelői végzettség

Amit kínálunk:

  • Biztos vállalati háttér
  • Fejlődési lehetőség
  • Versenyképes jövedelem
  • Igényes munkakörnyezet, kellemes irodai környezet

Munkavégzés helye:

Szeged

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el fényképes önéletrajzod a job@salio.hu e-mail címre!