A Szegedi Tudományegyetem tulajdonában álló gazdasági társaságok stratégiai koordinációjával és üzletfejlesztésével foglalkozó Szegedi Tudományegyetem Holding Kft. csapatába
PÉNZÜGYI PROJEKTKOORDINÁTOR
munkatársat keresünk.
Az új munkatárs feladatai:
- Céges projektek önálló ügyintézése, koordinálása, menedzselése
- Összetett pénzügyi feladatok megvalósítása és koordinálása
- A Holdinghoz tartozó cégek pénzügyi támogatása
- Kimutatások, riportok és összefoglalók készítése a vezetőség számára
- Adózási, könyvviteli, illetve pénzügyi előírások figyelemmel kísérése
- Havi, éves zárásokban való aktív részvétel
- Könyvelővel való rendszeres kapcsolattartás
- Egyéb felmerülő pénzügyi adminisztratív tevékenység elvégzése
- Általános asszisztensi feladatok
Ahogyan a leendő munkatársunkat elképzeljük:
- Önálló, proaktív munkavégzésre való képesség
- Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalata van
- Gazdasági területen szerzett alapos tudással rendelkezik
- Gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel bír (MS Office, kiemelten Excel)
- Minimum középfokú szakirányú végzettséggel rendelkezik
A pozíció betöltéséhez szükséges készségek:
- Problémamegoldó képesség
- Együttműködő, kooperatív jellem
- Pontosság és tanulási hajlandóság
- Önálló munkavégzés képessége, megbízhatóság, diszkréció
- Jó kommunikációs készség
A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:
- Gazdasági felsőfokú végzettség
- Könyvelői végzettség
Amit kínálunk:
- Biztos vállalati háttér
- Fejlődési lehetőség
- Versenyképes jövedelem
- Igényes munkakörnyezet, kellemes irodai környezet
Munkavégzés helye:
Szeged
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el fényképes önéletrajzod a job@salio.hu e-mail címre!