A GoodMills Magyarország Malomipari Kft. Magyarország malomipari őrlemény-előállítója és -forgalmazója és a GoodMills Group, Európa vezető malomipari cégcsoportjának a tagja. Modern és nemzetközi léptékű üzleti filozófiánkat a helyi piacon megszerzett szaktudásunkra és sok évtizedes malomipari szakértelmünkre építjük.
Sütőipari cégek, cukrászatok és sütödék számára széles választékban kínálunk kiváló minőségű búza-, durum-, tönkölybúza- és rozslisztet.
B2B értékesítési csapatunkbaű

Területi képviselő / Dél- és Közép Magyarország

munkatársat keresünk.

Miért jelentkezz hozzánk? Amit Neked kínálunk:

  • Stabil nemzetközi vállalati hátteret, hosszútávú munkalehetőséget
  • Folyamatos szakmai fejlődést, kihívásokat, felelősségteljes feladatokat
  • Munkavállalói jogviszonyt
  • Barátságos, összetartó csapat vár
  • Céges autót, laptop-ot és telefont biztosítunk

Feladatok az új Munkatárs számára:

  • Sikeresen képviseli a vállalatot és termékeit
  • Felelős a rá bízott partneri kör forgalmi eredményéért
  • Felelős az értékesítési és költség tervek elkészítéséért és kivitelezéséért
  • Kapcsolatot tart pékségekkel és egyéb ipari felhasználókkal, számukra zsákos- és ömlesztett liszteket értékesít
  • Melléktermékek értékesítése magyarországi és export ipari felhasználóknak
  • Éves és évközi tárgyalásokat, szerződéseket készít elő és kivitelezi azokat a döntéshozókkal
  • Áremeléseket, ár megállapodásokat sikeresen tárgyal, eredményesen menedzsel
  • Koordinálja az együttműködéseket a tenderektől, megállapodásoktól a termékellátásig
  • Követi a partnerek pénzügyi helyzetét, figyelemmel kíséri a kintlévőségeket
  • Új termékeket vezet be, építi és fenntartja a disztribúciót
  • Új piaci lehetőségeket, partnereket kutat fel
  • Szorosan együttműködik a társosztályokkal (termelés, logisztika, pénzügy)
  • Esetleges reklamációk kezelése

Te vagy a jelöltünk, ha:

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Értékesítőként, területi képviselőként, szerzett releváns, legalább 3 éves tapasztalatod van, FMCG területen
  • Román és / vagy angol nyelvtudás előnyt jelent
  • Magabiztos MS Office (kiemelten: Excel, PowerPoint, Outlook) ismereteket szereztél
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat elengedhetetlen a pozíció betöltéséhez

Előnyként értékeljük:

  • Sütőiparral, pékségekkel kapcsolatos jártasság
  • Alapélelmiszer vagy takarmány értékesítésben szerzett tapasztalat
  • B2B partnerek kezelésében szerzett tapasztalat

Munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:

  • Tulajdonosi szemlélet, céltudatosság
  • Párhuzamos folyamatok menedzselése
  • Terhelhetőség, rugalmasság és kitartás
  • Hatékony problémakezelő képesség
  • Határozott, dinamikus, magabiztos fellépés
  • Önállóság és csapatmunka
  • Proaktivitás, kreatív gondolkodás
  • Megbízható, pontos, önálló munkavégzés, hatékony időbeosztás

Munkavégzés helye:

  • Dél- és Közép Magyarország, sok utazással, a munkaidő kb. 70%-ában, bajai irodával

Ha a hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, önéletrajzodat bérigény megjelölésével a job@salio.hu e-mail címre várjuk.

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatunk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadod az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.

Salio a Facebookon

Keresd állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheted, megtekintheted.